Voor welke diensten kan je een KMO portefeuille subsidie vragen?

Als geregistreerd dienstverlener voor KMO Portefeuille, onderdeel van het Vlaams Agentschap Ondernemen en Innoveren, kan je bij WELL terecht voor marketing advies.

Als KMO kan je immers genieten van subsidies voor middelgrote ondernemingen (tot 20%) en voor kleine ondernemingen (tot 30%) op de totaalprijs van het volledig advies (exclusief ontwikkeling van offline of online communicatietools).

Het advies bestaat steeds uit:

  1. een analyse van het probleem of de vraagstelling
  2. het effectieve advies met onze inzichten
  3. een implementatieplan met een voorstel en planning van hoe je de communicatie van jouw bedrijf verbetert
KMO Portefeuille v3

WELL is geregistreerd dienstverlener voor Advies

Je kan ons terugvinden onder het registratienummer: DV.A225314

IMG 8057 Copy 3 1

Waarom kloppen klanten bij ons aan en waarvoor kunnen zij de KMO-portefeuille gebruiken?

Het omhelst hier afgelijnde adviesprojecten, hieronder enkele voorbeelden.

Het uitwerken van een communicatiestrategie die vertrekt vanuit specifiek probleem zoals:

  • Bv: waar gaan we met ons bedrijf naartoe? Wat is ons doel?
  • Bv: waarom werkt een product of dienst niet?
  • Bv: waarom kennen mijn prospects mijn firma niet (of te weinig)?
  • Bv: ons bedrijf kent een enorme groei, hoe communiceer ik dit? Hoe benader ik mijn nieuwe prospects?
  • Bv: hoe detecteer ik nieuwe business opportuniteiten?
  • Bv: hoe kunnen we meer informatie-aanvragen genereren via onze website?
  • Bv: hoe mijn communicatie-tools op elkaar afstemmen?
  • ...

Positioneringsoefeningen, marktonderzoeken, swot-analyse, dna-bepalingen, corporate / brand identity
Ontwikkelen communicatiestrategieën voor bedrijven, merken en producten
Advies met betrekking tot ontwikkelen van communicatietools en verkoop- en marketingmateriaal zoals:

  • Websites
  • Social media campagnes
  • Drukwerk
  • POS-materiaal
  • Mobiele applicaties
  • ...

Feedback

Het zou ons enorm plezieren als jij even de tijd nam om volgende vragen te beantwoorden. Dit stelt ons in staat om onze service te bewaken én te verbeteren. Jouw tevredenheidsscore is voor ons een heel belangrijke maatstaf. Alle tips en feedback zijn dus welkom!

Geef feedback