Case
Strategische en conceptuele meerwaarde voor Itho Daalderop
Een love brand voor boilers
Hoe creëer je als producent een love brand voor de installateur van koperen boilers? Dat was de opdracht die WELL van Itho Daalderop kreeg. Het Nederlandse bedrijf ontwikkelt innovatieve systemen voor een gezond en comfortabel binnenklimaat en kiest voor WELL als communicatiepartner.
Met koper blijf je gaan
Om meer awareness bij de installateur te creëren, verzorgden we enkele strategische campagnes voor Itho Daalderop. We bedachten daarvoor bijvoorbeeld ‘de maand van het koper’ en de insteek ‘met koper blijf je gaan’. Om de installateurs extra te motiveren, werkten we een beloningssysteem uit met incentives: leuke gadgets, uit de leefwereld van de installateur gegrepen. Telkens was onze benadering gedurfd en ludiek, een aanpak die bleek aan te slaan bij de doelgroep.
Mission accomplished
Nog voor de maand van het koper officieel was begonnen, waren de boilers uitverkocht. De resultaten overtroffen dus alle verwachtingen. Door onze aanpak zorgden we voor meer awareness en een grotere bereidheid bij de installateurs om voor de koperen boilers van Itho Daalderop te kiezen.
Op zoek naar meer inspiratie?
Ga samen met Nic, onze marketingstrateeg, aan de slag. Tijdens deze 1u durende sessie leggen we een aantal blinde vlekken bloot en gaan we na waar jij vandaag op kan schakelen.
Boek een gratis sessieBekijk onze andere cases
Inspiration newsletter
Ontvang maandelijks gratis inspiratie die jou echt vooruit helpt
Meer dan 100 ondernemers lieten zich al inspireren door onze nieuwsbrief.