Case
Deze starter takes the lead, ook op vlak van marketing en communicatie
Een goeie basis zorgt voor een vliegende start
Bij WELL stimuleren we jonge ondernemers en begeleiden hen graag bij de opstart van hun eigen zaak. Zo kwam starter Tara langs om haar ambities te bespreken en antwoorden te vinden op vragen als: “Welke middelen heb ik nodig om mijn zaak te starten en hoe kom ik in het vizier van de juiste klanten?".
Schrijf een authentiek verhaal!
Na een strategisch voortraject die bestaat uit een brainstorm en enkele workshops, was het voor ons team duidelijk waar de sterktes en differentiatie lag bij Tara. Op deze manier gaven we Tara meteen een vliegende start én een unieke positionering. WELL verzamelde alle insights en vertaalde dit naar een stijlvol logo en passende baseline. Als kers op de taart van deze branding zorgde ons creative team voor een onderscheidende brand visual die tevens een rode draad vormt doorheen alle communicatiemiddelen. Geen verrassing dus dat deze brand visual ook als eyecatcher gebruikt wordt op de website. Ons team boog zich aansluitend over een social media strategie om de unieke doelgroep van Tara optimaal te bereiken.
Een doordacht pakket voor starters
Een starter heeft grote ambities maar helaas vaak een beperkt budget. Net daarom is het belangrijk om bewust én doordacht de juiste communicatietools te selecteren en stap voor stap te bouwen aan een groot plan!
Bij WELL zijn we ervan overtuigd: met de juiste basistools kan elke starter aan de slag voor een sterke lanceringscampagne en beschikken ze over de nodige tools om een band met hun doelgroep uit te bouwen. WELL houdt ervan om starters te lanceren met een onderscheidende strategie en dito communicatietools.
Ook ambities om te ondernemen?
Bekijk onze andere cases
Inspiration newsletter
Ontvang maandelijks gratis inspiratie die jou echt vooruit helpt
Meer dan 100 ondernemers lieten zich al inspireren door onze nieuwsbrief.