Tonys chocolonely cover

Purpose traject

Het doel is om niet alleen producten of diensten te verkopen en dus louter te streven naar winstmaximalisatie, maar ook om een ​​positieve impact te hebben op de samenleving en/of het milieu. Deze aanpak streeft ernaar om verder te gaan dan de traditionele marketingstrategie van simpelweg het promoten van producten en diensten, naar in plaats daarvan te streven naar het opbouwen van een diepere verbinding met consumenten.


Een purpose hebben en uitdragen is een krachtig middel om klanten, medewerkers, publieke opinie en iedereen die in contact komt met je bedrijf te verbinden. 


3 halve dagen sessie + presentatie conclusies en aanpakplan bij WELL

WELL COMMUNICATIONS
Knapenstraat 5, 8800 Roeselare

KMO Portefeuille

Meer over deze opleiding

Vraag onze brochure met meer info & tarieven

20230712 3

Wat mag je verwachten?

Net zoals Steve Jobs claimde met Think different, creëer je een echt onkopieerbaar, onderscheidend vermogen door de dingen anders te doen. Bovendien help je een stukje de wereld een mooiere plaats te maken en actief bij te dragen aan een duurzame maatschappij. Het zoeken naar jouw purpose zorgt voor verdieping en maakt dat je de juiste strategische beslissingen kan maken.

Samen met jouw team gaan we in de diepte aan de hand van heel fundamentele en existentiële vragen.

  • wat zijn onze kernwaarden?
  • wat als ons product of dienst wegvalt, wat blijft over?
  • wanneer waren we echt trots op ons bedrijf
  • wat is zo typisch ons

Verwacht je bovendien aan heel veel inspiratie, inzichten en goesting om er in te vliegen.

“Door dit traject hebben we terug een gemeenschappelijk begrip rondom de 'why' van onze organisatie waardoor we echt wel de zingeving inzagen van wat we dagelijks doen.”

Naar overzicht
Deel bericht