2021 Blog digitalestrategie 1

Marketingplan traject

Samen met je team gaan we op zoek naar een relevante visie, heldere missie en authentieke kernwaarden van jouw bedrijf en vertalen deze in een onderscheidende merkbelofte. Met een diepgaande marketingscan nemen we in een aantal sessies: jouw bedrijf (company map), jouw klanten (buyer persona’s) en jouw salesfunnel (customer journey) onder de loep. Deze biedt ons een schat aan informatie en legt meteen ook heel wat onbenut potentieel van jouw bedrijf bloot.


Op basis van de resultaten van de workshops formuleren we inzichten en een communicatieplan. Hiermee krijg je een roadmap in handen die dient als houvast om de vooropgestelde doelstellingen te bereiken. Finaal voorzien wij in elke actie de nodige metrics waardoor we constant kunnen bijsturen i.f.v. een optimale ROI.

3 halve dagen sessie + presentatie conclusies en aanpakplan bij WELL

WELL COMMUNICATIONS
Knapenstraat 5, 8800 Roeselare

KMO portefeuille 

Meer over deze opleiding

Vraag onze brochure met meer info & tarieven

Strategy map mockup

Wat mag je verwachten?

Tijdens onze drie tot vier uur durende sessies gaan we samen met jouw team op zoek naar antwoorden op pertinente vragen. Wie zijn we? Wat maakt ons relevant? Wat is onze belofte naar de markt, de klant, medewerkers… en wat maakt ons nu echt wel uniek?

Via onze eigen modellen en bewezen methodiek garanderen we je heel veel inspiratie, inzichten en motivatie om je strategie en marketing aan te pakken. De workshops worden geleid door twee ervaren strategen/marketeers en dagen je steevast uit steeds meer in de diepte te duiken tot we de essentie raken.

“Dit was oprecht quality time voor mij en team en zorgde ervoor dat we eindelijk de tijd namen om aan ons bedrijf te werken.”

Naar overzicht
Deel bericht